Πέμπτη, Αυγούστου 02, 2012

αποδεκτή η παραίτηση του κ. Βαρβαρήγου από την θέση του αντιδημάρχου

Αποδεκτή έγινε από τον Δήμο της Σαντορίνης η παραίτηση του, πρώην, πλέον,  Αντιδημάρχου κ. Βαρβαρήγου, για επαγγελματικούς λόγους, όπως αναφέρει στην σύντομη επιστολή του.

Σχετικά με το γεγονός, αυτό που αξίζει να σχολιάσουμε, κι ενδεχομένως αποτελέσει πηγή έμπνευσης για ένα "θεωρητικό κειμενάκι" ως προς το θέμα, είναι το ότι, ενώ πριν από λίγο καιρό, το άκουσμα μιας τέτοιας ανακοίνωσης θα προκαλούσε αμέσως-πλήν σαφώς…-  πολιτικούς συνειρμούς («τσακωθήκανε..» «καποιανού το "εγω" πληγώθηκε..» κλπ…) πλέον, καθίσταται σαφές, και κοινωνικά κατανοητό, το ότι μπορεί κανείς να παραιτηθεί από την ενασχόλησή του με την Αυτοδιοίκηση για επαγγελματικούς λόγους, και, προκειμένου να υπηρετήσει καλύτερα τα επαγγελματικά του συμφέροντα, καθώς και αυτά των συναδέλφων του. 
Αυτό δε που κρίνεται ως πολύ πιθανό στο μέλλον, είναι να βλέπουμε, παρά τις συγχωνεύσεις στην Αυτοδιοίκηση που προκάλεσε ο Καλλικράτης, ανάλογες αποφάσεις αιρετών της Τ.Α. σε διάφορες περιοχές της χώρας….

Σύμφωνα με το κείμενο του κ. Βαρβαρήγου προς τον Δήμο της Σαντορίνης,

Κύριε Δήμαρχε,
Οι απροσδόκητες εξελίξεις στον χώρο της ATEBANK στην οποία ανήκω και από την οποία έχω λάβει υποχρεωτική ειδική άδεια άνευ αποδοχών, δημιουργούν έντονα ανασφαλές περιβάλλον για το προσωπικό της.
Οι εξελίξεις με αναγκάζουν να υποβάλλω την παραίτησή μου από την θέση του Αντιδημάρχου Θήρας, και να επιστρέψω στην θέση μου, προκειμένου να αγωνιστώ για το εργασιακό μου μέλλον.
Δηλώνω ότι θα συνεχίσω να στηρίζω το έργο της παράταξής μας, και θα παραμείνω στο πλευρό σας ως δημοτικός σύμβουλος, ή από όποια άλλη θέση εσείς επιθυμείτε, αγωνιζόμενος για την Σαντορίνη που οραματιζόμαστε.
Παρακαλώ όπως προβείτε άμεσα στις απαραίτητες ενέργειες για την αποδοχή της παραίτησής μου.