«Santorini Blue»
Γράφουν για «μας» κι εμείς τα … αναδημοσιεύουμε!
(έστω και με καθυστέρηση, για να τα έχουμε ,κάπου, στο δικό μας αρχείο..)
Εμείς πάντως σας προτείνουμε να μπείτε στην σελίδα του περιοδικού να δείτε κι άλλες όμορφες φωτογραφίες από τα γυρίσματα…
Την (πανέμορφη) σελίδα της ταινίας μπορείτε να δείτε εδω
Ενώ πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ
καθώς και στο facebook εδώ
Προ ημερών το περιοδικό Big Fish της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα» δημοσίευσε και ανάρτησε στην ηλεκτρονική του σελίδα την είδηση για την ταινία με τίτλο «Santorini Blue» της Deirdre Lorenz που, όπως καταλαβαίνουμε κι από τον τίτλο, κινηματογραφήθηκε στην Σαντορίνη η οποία αποτελεί το φυσικό της σκηνικό και τον τόπο από τον οποίο η σκηνοθέτιδα και παραγωγός εμπνεύστηκε την ταινία της.
Το «Πρώτο Θέμα» έγραψε ότι,
Μια Greece’s Lover στο Santorini Blue
Ηθοποιός, μοντέλο, παραγωγός ταινιών, η εντυπωσιακή Deirdre Lorenz ήρθε πριν από πέντε
χρόνια στην Ελλάδα για να γυρίσει μια ταινία στη Σαντορίνη. Το αποτέλεσμα είναι μια αισθημα-τική κομεντί με τίτλο «Santorini Blue», η οποία διεκδικεί μια τύχη στον κινηματογραφικό ήλιο.
«Φτάσαμε στη Σαντορίνη με 2 σεντς στην τσέπη και μια ιδέα στο μυαλό». Ακόμη και μέσω ηλε-φώνου, ακόμη και με την απόσταση -μισό πλανήτη μακριά- που μας χωρίζει από τη Νέα Υόρκη, νιώθω την αποφασιστικότητα και τον δυναμισμό της Ντίρντρι Λορένζ. Την ίδια αποφασιστικότητα με την οποία η καλλονή από το Ορεγκον πήρε την καριέρα της στα δικά της χέρια, αντί να α-γωνίζεται για κάποιον μικρό ρόλο στην τηλεόραση όπως αυτοί στους «Sopranos» και στο «Law&Order», όπου έχει εμφανιστεί.
Αξιοποιώντας στο έπακρο τις σπουδές της στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (αλλά και στην περίφημη δραματική σχολή της Στέλα Αντλερ), η ηθοποιός δημιούργησε τη δική της εταιρεία παραγωγής ονόματι «Thira Films». Το όνομα είναι ένας προφανέστατος φόρος τιμής στη Σαντορίνη, τόπο γυ-ρισμάτων της πρώτης ταινίας της εταιρείας, με τίτλο «Santorini Blue».
Μια ταινία που χρειάστηκε πέντε χρόνια για να ολοκληρωθεί (τόσο κάνουν να αβγατίσουν τα «2 σεντς»), αλλά εδώ και μερικούς μήνες διεκδικεί την τύχη της σε μια σειρά από μικρά φεστιβάλ ανεξάρτητου σινεμά, όπως αυτό του Χόμποκεν στο Νιου Τζέρσι (όπου απέσπασε το βραβείο κοι-νού) ή το Φεστιβάλ Ανεξάρτητου Κινηματογράφου του Τορόντο (το γνωστό και ως Toronto Indy), στο οποίο συμμετείχε την περασμένη Κυριακή.
«Είχαμε βρεθεί ξανά μαζί στη Σαντορίνη, καλεσμένοι σε έναν γάμο και είχαμε μαγευτεί από το τοπίο. Ηταν ιδανικό σκηνικό για ταινία, ένας υπέροχος τόπος για να ξαναερωτευτείς κάποιον».
Αυτή η ιδέα έγινε σενάριο: η ιστορία ενός παντρεμένου ζευγαριού Νεοϋορκέζων το οποίο περνά κρίση. Οταν εκείνος την απατά, εκείνη τον εγκαταλείπει και ταξιδεύει στη Σαντορίνη για να βρει τον εαυτό της ατενίζοντας τη θάλασσα από την Καλντέρα και φλερτάροντας.
Με την τριπλή ιδιότητα της παραγωγού, πρωταγωνίστριας και συν-σεναριογράφου, η Ντίρντρι είχε να αντιμετωπίσει δεκάδες δυσκολίες, με πρώτη και σημαντικότερη την ανεύρεση πόρων για τα γυρίσματα - αλλά και την προσαρμογή στον «ελληνικό τρόπο» δουλειάς.
«Εχω συνηθίσει σε πολύ διαφορετικές συνθήκες», θυμάται γελώντας. «Αλλα ωράρια, άλλους ρυθμούς. Χρειάστηκε όλοι να κάνουμε κάποιους συμβιβασμούς για να τα βρούμε στη μέση, αλλά τα πράγματα κύλησαν θαυμάσια. Το ελληνικό συνεργείο έδειξε μεγάλο επαγγελματισμό και όλοι έβαλαν πολύ προσωπική δουλειά για να τα καταφέρουμε». Θυμάται χαρακτηριστικά ένα γύρισμα στην Καλντέρα που παραλίγο να καταστραφεί, όταν μια ξαφνική βροχή απείλησε να τινάξει τα πάντα -με πρώτο τον προϋπολογισμό- στον αέρα.
Ανάμεσα σε εκείνους που δούλεψαν για την ταινία, φιγουράρουν τα ονόματα -και τα πρόσωπα- του μισού καστ της σειράς «Νόμος και Τάξη»: του Νταν Φλόρεκ, του Ρίτσαρντ Μπέλζερ, του (γνωστού ράπερ) Ice-T και της Νταϊάν Νιλ. Τυχαίο; Καθόλου. Τόσο η Λορένζ όσο και ο Πανεπί-ντο έχουν εμφανιστεί στη δημοφιλή σειρά σε μικρούς ρόλους και κατάφεραν να πείσουν τους φί-λους τους να παίξουν στην ταινία τους -ειδικά ο Φλόρεκ (ο οποίος στο «Law & Order» υποδύεται τον διοικητή Κρέιγκεν) είναι και παραγωγός της ταινίας.
Θα περίμενε κανείς ότι το ελληνικό κράτος, που την εποχή εκείνη, μέσω του υπουργείου Τουρισμού, θεωρούσε πως η κινηματογραφική βιομηχανία θα ήταν ο καλύτερος τρόπος για να προωθηθεί η Ελλάδα, θα έσπευδε να υιοθετήσει το «Santorini Blue».
Κι όμως, όπως ομολογεί στωικά η Ντίρντρι, κανείς δεν βρέθηκε στον δρόμο της για να τη βοηθήσει, ούτε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων ούτε τώρα που η ταινία αναζητά την τύχη της στα φεστιβάλ ψάχνοντας διανομή. «Εχουμε κάνει αίτηση και στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, αλλά δεν μας έχουν απαντήσει ακόμη», λέει χωρίς να παραπονιέται και συνεχίζει: «Νιώθω πολύ τυχερή που κατάφερα να κάνω πράξη το όνειρό μου, να γυρίσω αυτήν την ταινία σε αυτό τον μαγικό τόπο, να γνωρίσω τόσους υπέροχους ανθρώπους και τώρα είμαι έτοιμη να δείξω το αποτέλεσμα στον κόσμο».
Μάλιστα, οι πρώτες αντιδράσεις είναι θετικές: «Αυτό που μου λένε όλοι είναι ότι η ταινία είναι μια καρτ-ποστάλ, μια ερωτική επιστολή στην Ελλάδα». Και η αλήθεια είναι ότι, ειδικά αυτό τον καιρό, έχουμε μεγάλη ανάγκη από μια ερωτική εξομολόγηση.