Κυριακή, Φεβρουαρίου 21, 2010

Τα «highlights» της εβδομάδας που πέρασε σε εθνικό επίπεδο…

Όπως στην τοπική ετσι και στην εθνική κατηγορία, την Καθαροδευτέρα μας απασχόλησε ο καιρός (αν θα σηκωθούν δηλαδή οι αετοί) και το στομάχι μας (πόσα σαρακοστιανά δηλαδή θα σηκώσει). Οι δε πολιτικοί απασχολούνταν κι από άλλα θέματα. Κλασική περίπτωση ήταν ο πρωθυπουργός που είχε βγει στην γύρα για λεφτά, ο Ανδρέας (ο Λοβέρδος) έψαχνε να βρεί σάλιο γιατί όπως μας είπε δεν υπάρχει ούτε για γραμματόσημα, ο Γιάννης (ο Ραγκούσης) έψαχνε να βρεί πως θα κόψει την Ελλάδα (να την Καλλικρατίσει δηλαδή) η Κατερίνα (η Μπατζελή) αναρωτιότανε πόσοι -και γιατί- αγρότες είναι με τέτοιο παλιόκαιρο στους δρόμους, η Λούκα (η Κατσέλη) έψαχνε να βρεί επενδυτές καθώς και τι διάολο γυρεύει σε αυτήν την κυβέρνηση που όλοι είναι νεοσειρές κι όχι «ψημένοι» σαν και του λόγου της, ενώ ο Γιώργος (ο Παπακωνσταντίνου) που φαίνεται άνθρωπος με οξεία αίσθηση του χιούμορ, έψαχνε να βρεί καμμιά καλή ατάκα να πεί στην βουλή γιατί ήξερε ότι τις επόμενες μέρες θα του την πέφτανε κι ήθελε να πεί κάτι έξυπνο.
(τελικά στο καβγαδάκι που είχανε με τον Αλέξη -σσ τον Τσίπρα- ο ένας έλεγε στον άλλον ότι η Ελλάδα μοιάζει με τον Τιτανικό που ενώ βούλιαζε η ορχήστρα έπαιζε, αλλά δεν μας είπαν ποιοι είναι το πρωταγωνιστικό ζευγάρι κι ετσι έχουμε μείνει με την αγωνία για τον σύγχρονο φτωχο-Τζάκ που πνίγεται σε αντίθεση με την σύγχρονη αριστοκράτισσα-Ρόουζ που αν και κατεψυγμένη σαν μπακαλιάρος την βγάζει καθαρή)


Την Τρίτη ο Γιώργος έψαχνε για ρούβλια…
Με τον πρόεδρο της Ρωσίας Ντμίτρι Μεντβέντεφ και τον πρωθυπουργό Βλαντιμίρ Πούτιν συναντήθηκε την Τρίτη που μας πέρασε ο έλληνας πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου.
Απ ότι καταλάβαμε πήγε για να τους ζητήσει λεφτά, έστω δανεικά, αλλά μετά οι δημοσιογράφοι -προσπαθώντας «να γυρίσουν το φύλλο» είπαν ότι δεν είμαστε σε τέτοια χάλια κι ότι η επίσκεψη ήταν «εθιμοτυπική και βάση πρωτοκόλλου».
Η αλήθεια είναι ότι ήταν τόσο ευχάριστη για τον έλληνα πρωθυπουργό αυτη η βδομάδα που δεν ήξερε τι να κάνει κι είπε να πεταχτεί μέχρι την Ρωσία να δεί τι κάνουνε τα φιλαράκια του…

Σύμφωνα με τον Τύπο,
Υποδεχόμενος τον Έλληνα πρωθυπουργό, ο κ. Μεντβέντεφ εξέφρασε την ευχή να υπάρξει πιο στενή συνεργασία μεταξύ Ρωσίας και Ελλάδας στη διάρκεια της πρωθυπουργίας του κ. Παπανδρέου.
Απαντώντας, ο Γ. Παπανδρέου ανέφερε ότι δικός του στόχος είναι η περαιτέρω διεύρυνση των σχέσεων μεταξύ των δυο χωρών.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, ο Ντμίτρι Μεντβέντεφ συναντήθηκε αργότερα με τον πρόεδρο της Παγκόσμιας Τράπεζας Ρόμπερτ Ζέλικ. Στην αρχή της συνομιλίας τους ο Ρώσος πρόεδρος είπε: «Μόλις συναντήθηκα με τον Έλληνα πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου στον οποίο συνέστησα να ζητήσει βοήθεια από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο ή την Παγκόσμια Τράπεζα»
Απαντώντας ο κ. Ζέλικ είπε: «Ποτέ δεν μπορείς να γνωρίζεις ποιος θα ζητήσει βοήθεια».

Ενώ αποκλειστικά το «έχουμε και λέμε» δημοσιεύει σήμερα τους αυθεντικούς διαλόγους
(η πληροφορία μας στοίχησε ακριβά, γιατί μην ξεχνάμε ότι η Ρωσία έχει ακριβύνει ως χώρα…)

Αποκλειστικά λοιπόν στην σελίδα μας οι διάλογοι του Έλληνα πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου (ΓΠ) με τον ρώσο πρόεδρο Ντμίτρι Μεντβέντεφ (ΝΜ) και τον πρωθυπουργό Βλαντιμίρ Πούτιν (ΒΠ)

(ΝΜ) Καλώςτονε. Καλορίζικος. Από την Ελλάδα είπαμε ε;
(ΓΠ) Ναι από την Ελλάδα.
(ΝΜ) Φαίνεσαι καλό παιδί, ελπίζω να απολαύσεις την θητεία σου…. Ο δικός μου ο λαός αγαπάει τους πρωθυπουργούς και τους προέδρους του. Μένουμε σε ανάκτορα, όταν βγαίνουμε έξω μας ακολουθεί ολόκληρη μπάντα που παίζει μουσική, μας κάνουνε αγάλματα… μεγαλεία….
(ΓΠ) Μπα, σε μας δεν είναι έτσι… Εμάς όλη μέρα μας βρίζουνε στα ραδιόφωνα και στις τηλεοράσεις και μας λένε ανίκανους….
(ΝΜ) Πες μου τώρα τι θες από μένα.
(ΓΠ) Ήρθα να μου δώσετε λεφτά να σώσω τη χώρα μου.
(ΝΜ) Μπα; γιατί στα χρωστάω; και για να χουμε το καλό ρώτημα, ποιος τα πήρε τα λεφτά στη χώρα σου; Οι μαφιόζοι;
(ΓΠ) Δεν ξέρω κύριε. Εγω πριν από λίγο ανέλαβα και βρήκα άδεια ταμεία. Και είμαι πολύ στεναχωρεμένος που δεν βρήκα τα λεφτά που υποσχέθηκα για να υλοποιήσω το πρόγραμμά μου…
(ΝΜ) Κοίτα, για να μαστε και ξηγημένοι, εγώ λεφτά δεν μπορώ να σου δώσω. Στο ΔΝΤ να πας να γυρέψεις. Εκτός κι αν κάνουμε καμιά κίνηση να με τον αγωγό, ξέρεις με το αέριο, να αγοράζουν οι δικοί σου αέριο, να δω κι εγω τι μπορώ να κάνω μετα…
(ΓΠ) Αυτό θα πρέπει να το εξετάσουμε όμως κύριε πρόεδρε γιατί φοβάμαι ότι κάτι τέτοιο δεν θα άρεσε στους Αμερικάνους… κι έτσι όπως είμαστε, δεν είναι να τα χαλάσουμε και με δαύτους…
(ΝΜ) Να το κοιτάξεις… η οικογένεια καλά; Καλά περνάτε στην Ελλάδα;
(ΓΠ) Το κατά δύναμιν. Υπάρχουν και χειρότερα…πόσο μάλλον μετα απ αυτά που είδα στην Ινδία που επισκέφθηκα πρόσφατα (σσ για τον ίδιο λόγο..)
(ΝΜ) Λοιπόν, καλά τα είπαμε, να προσέχεις την υγεία σου γιατί σε βλέπω λίγο στρεσαρισμένο και καλή τύχη σου εύχομαι.
(ΓΠ) Σας ευχαριστώ πολύ κύριε πρόεδρε.
(ΝΜ) Να πας στην ευχή του θεού…



(ΒΠ) Καλώςτονε. Καλορίζικος. Από την Ελλάδα είπαμε ε;
(ΓΠ) Ναι από την Ελλάδα.
(ΒΠ) Και πως πάνε εκεί τα πράγματα;
(ΓΠ) Χάλια κ. πρωθυπουργέ. Εγω όπως ξέρετε είμαι καινούργιος και οι προηγούμενοι δεν μου άφησαν φράγκο για να υλοποιήσω το πρόγραμμά μου. ο λαός δυσφορεί, εμείς τον φορολογούμε… μπορώ να πώ ότι αντιμετωπίζουμε κάποιες δυσκολίες…
(ΒΠ) Σε καταλαβαίνω.. κι εγω όταν πρωτοανέλαβα, αρκετά χρόνια πρίν, είχα σοβαρά προβλήματα, αλλά, εφάρμοσα το σύστημα της ΚαΓκέΜπέ.
(ΓΠ) Δηλαδή;
(ΒΠ) Είναι πολύ απλό. Όποιον διαφωνούσε και μου δημιουργούσε προβλήματα τον εξαφάνιζα από την χώρα και τον έστελνα σε άλλη.
(ΓΠ) Μα τι λέτε κ. Πρωθυπουργέ!
(ΒΠ) Τι φαντάστηκες παιδί μου! δεν του έκανα κακό! Απλά τον εξόριζα στην Βραζιλία να κάνει τα μπανάκια του και να με αφήνει κι εμένα να κάνω την δουλίτσα μου. Ίσως, δεν θα ήταν κι άσχημη ιδέα να το εφαρμόσεις κι εσύ.
(ΓΠ) Εγω, κύριε, ήρθα για να ζητήσω λεφτά.
(ΒΠ) Και τι είναι εδώ; εκκλησία; .. στο ΔΝΤ να πας.
(ΓΠ) Θα πάω κύριε.
(ΒΠ) Τι έλλειμμα έχεις;
(ΓΠ) Μεγάλο.. αλλά θέλω να το μειώσω κατά 4 μονάδες το 2010.
(ΒΠ) Χα! Χα! Είσαι και καλαμπουρτζής..! αυτά δε γίνονται ούτε στα παραμύθια. Καλά τέτοια τους λές και τα χάβουνε οι δικοί σου;
(ΓΠ) Κύριε, σοβαρολογώ… θέλω να το μειώσω… ζητάω από όλους να κόβουνε αποδείξεις… θα πατάξω την μαύρη οικονομία…
(ΒΠ) Καλά, καλά…
(ΓΠ) Μήπως θέλετε χαρτομάντιλα κύριε; Μήπως θέλετε να σας πουλήσουμε προϊόντα;
(ΒΠ) Τα χαρτομάντιλα να τα κρατήσεις γιατί θα σου χρειαστούνε. Τι να πάρω εγω από σένα.. εμείς είμαστε μεγάλη χώρα και έχουμε παραγωγή … αλήθεια τα κορίτσια μας τι κάνουνε εκεί κάτω;
(ΓΠ) Ποια κορίτσια;
(ΒΠ) Τα κορίτσια που σας έχουμε στείλει για να καλοπαντρευτούνε για να μην κάθονται εδώ στα κρύα..
(ΓΠ) Ειλικρινά δεν σας καταλαβαίνω. Αγοράσαμε εμείς κορίτσια;
(ΒΠ) Για την ακρίβεια σας αγόρασαν εκείνες, αλλά δεν πειράζει άστο.. Λοιπόν σου εύχομαι καλή τύχη και όποτε σε ξαναβγάλει ο δρόμος σου έλα από δω να πιούμε κανα ζεστό να τα ξαναπούμε.
(ΓΠ) Εντάξει κύριε. Θα ξαναέρθω. Και πάλι σας ευχαριστώ.
(ΒΠ) Να σαι καλά και να προσέχεις γιατί σε βλέπω λίγο στρεσαρισμένο.
Και μου είπανε ότι στον τόπο σου σε φωνάζουνε και «Γιωργάκη» .. εσένα βρέ καψερέ έχουνε ασπρίσει τα μαλλιά σου… Τέλος πάντων, χάρηκα ποτ τα είπαμε και να προσέχεις.
(ΓΠ) Και πάλι σας ευχαριστώ. Να είστε καλά.



Την Τετάρτη με πήρε τηλέφωνο ο Κούγιας. Η αλήθεια είναι πως ακουγόταν πολύ απελπισμένος. «Δέσποινα» μου λέει, «δεν ξέρω τι να κάνω με τη γυναίκα μου. Εκτός από τα δικά μου δαχτυλίδια, τώρα πολεμάει να φάει κι αυτά του κοσμάκη! Δεν ξέρω πια τι να κάνω! Σε ποιο κανάλι να βγω! Θα ντρέπομαι να κατέβω το καλοκαίρι στη Μύκονο γιατί θα με κοιτάζουνε στο δρόμο και θα φωνάζουνε να ο δαχτυλιδάκιας! δεν ξέρω πια τι να κάνω…»
-Αχ βρέ Αλέξη, σε κατανοώ…ειλικρινά πολύ «σοβαρή καριέρα» καταπίεζες τόσα χρόνια …
(σσ σύμφωνα με δήλωση της -πρώην;- κας Κούγια, ότι «τόσα χρόνια καταπιεζόταν η καριέρα της….»)


Την Πέμπτη η σελίδα μας έλαβε επιστολή.
Και πιο συγκεκριμένα, από τον υπουργό εργασίας ο οποίος -και επίσημα- μας διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει σάλιο. Η είδηση μεταδόθηκε σε εθνικό και διεθνές επίπεδο ενώ απασχόλησε εκτενώς τα Αμερικάνικά κανάλια….

Αγαπητή μου Δέσποινα καλησπέρα,
Σε θυμάμαι από μια φορά που με είχανε φέρει στη Σαντορίνη να μιλάω για βαπόρια και άγκυρες, λές κι εχω εγω καμιά σχέση με αυτά τα πράγματα, και θυμούμαι το ζωηρό σου ενδιαφέρον για την ανέλκυση του υποβρυχίου. αλήθεια το βγάλατε ή ακόμα;
Εν πάσει περιπτώσει, επι του προκειμένου και επι της ερώτησής σου περί σάλιου, θέλω να σε διαβεβαιώσω ότι δεν υπάρχει ούτε για φτύσιμο και αυτό είναι αδιαπραγμάτευτο. Εγω, αγαπητή μου Δέσποινα, είμαι μαγκάκι, δεν είμαι η Πετραλιά να βγαίνω να λέω άρες μάρες κουκουνάρες. Εγω τα λέω τσεκουράτα. Έτσι λοιπόν θέλω μέσα από την σελίδα σου να διαβεβαιώσω τον κόσμο ότι δεν υπάρχει ούτε σουσάμι από κουλούρι, κι άμα δεν δουλέψουμε (καναν ξένο να μας δώσει κανα φράγκο) είμαστε για τις πλερέζες. Γι αυτό κι εγω εισηγήθηκα να στείλουμε τον Γιώργο έξω, να (τους) δουλεψει δηλαδή, ότι θέλουμε πολιτική στήριξη κι όχι ελεημοσύνη, μπας και τη βγάλουμε καθαρή και φέτος. Διαφορετικά, δεν μας βλέπω καθόλου καλά.
Δέσποινά μου σε ευχαριστώ για το χρόνο και το χώρο σου και σας εύχομαι τα καλύτερα με το βαπόρι.

Ο υπουργός.



Την Παρασκευή ο Αντώνης Σαμαράς εξαπέλυσε επίθεση στην κυβέρνηση γιατί όπως είπε καθυστέρησε να πάρει μέτρα ενώ συμπλήρωσε ότι θα μας βγει σε κακό άμα δανειστούμε από το ΔΝΤ. Κάποιοι στο ακροατήριο τον χειροκρότησαν ενώ κάποιοι άλλοι δεν μπορούσαν να καταλάβουν τι δουλειά έχει αυτός ο νευρικούλης κύριος στο βήμα της ΝΔ, ενώ κάποιοι μάλιστα τον φώναξαν και πρόεδρο…


Εμένα πάντως, το μεσημέρι της ίδιας ημέρας μια Ρωσίδα μου φώναξε στο δρόμο «άντε, σας σώσαμε πάλι! Δε φτάνει που ήρθαμε και ανεβάσαμε την ανδρική λίμπιντο, τώρα ανεβάζουμε και την ελληνική οικονομία!»
Η αλήθεια είναι ότι κρεμόμαστε από τα φουστάνια της Ρωσίας…