Τετάρτη, Νοεμβρίου 25, 2009

Το πολιτικό ψυγείο. και το δικό μου
ή "Αντώνης, η ελπίδα της νοικοκυράς...."


Είμαι παραδοσιακή νοικοκυρά και παραδοσιακή ψηφοφόρος της ΝΔ.
Ακόμη και στις τελευταίες εκλογές όπου όλοι έβριζαν τον κ. Καραμανλή και του κατέβαζαν τα καντήλια του λέγοντας οτι χρεοκόπησε τη χώρα και ότι οι υπουργοί του χαρίζουν -με το αζημίωτο- οικόπεδα στους παπάδες του Μοναστηριού του Βατοπεδίου, εγώ, ως Νεοδημοκράτισα και χριστιανή ορθόδοξη στήριξα τον πρωθυπουργό σε εκείνη τη δύσκολη στιγμή.
Επίσης, εχω δύο παιδιά, ένα αγόρι και ένα κορίτσι δέκα και δώδεκα ετών, ενώ ο άντρας μου είναι αγροφύλακας.
Αποφάσισα να στηρίξω τον Αντώνη Σαμαρά γιατί εκτός του οτι είναι ομορφάντρας κι εχει κάτι το γλυκό και παιδιάστικο επάνω του, ταυτίζομαι μαζί του διότι κι εκείνος όπως κι εγώ αφήσαμε την δουλειά μας και μείναμε στο σπίτι δέκα χρόνια. Έτσι λοιπόν, στα μάτια μου, ο κ. Αντώνης σηματοδοτεί την ελπίδα της νοικοκυράς που εγκατέλειψε την δουλειά της για να μεγαλώσει τα παιδιά της. Στα μάτια μου ο κ. Αντώνης μοιάζει ήρωας! Είναι αυτός που, γενικώς, θα μας βγάλει από την κρίση. και την κρίση ταυτότητας (ποιά είμαι, που πάω κλπ)
Έτσι όπως ανέκαμψε στην πολιτική ο κ. Αντώνης εύχομαι κι εγώ σε όλες τις γυναίκες της επικράτειας, νεοδημοκράτησες και μη, να ανακάμψουν, να πιστέψουν στον εαυτό τους και να διεκδικήσουν το όνειρό τους!


Ο Αντώνης πάει με όλα και με όλες…
Με λένε Μαρία, είμαι 24 ετών και σπουδάζω Αρχιτεκτονική στην Αθήνα. Κατάγομαι από την Μάνη, στις τελευταίες εκλογές ψήφισα Πασοκ και το αγαπημένο μου φαγητό είναι τα ρεβίθια. Μερικές Κυριακές αγοράζω εφημερίδα, αλλά μόνο άμα έχουν καλό dvd όχι για να διαβάσω τι λέει ο καθένας, ούτε για να «στηρίξω» τους εργαζόμενους δημοσιογράφους.. Στις εκλογές της ΝΔ δεν θα πάω να ψηφίσω, αλλά άμα ψήφιζα θα ψήφιζα Σαμαρά γιατί μου άρεσε που έκατσε 10 χρόνια σπίτι του και τώρα επέστρεψε δυναμικά. Επίσης μου φαίνεται πολύ ψαγμένος και κούλ τύπος.
Και μπορεί εγώ να μην ψηφίζω, αλλά το λέω στους γνωστούς μου ότι αν ψήφιζα θα ψήφιζα τον κ. Αντώνη. Επίσης μου αρέσει που είναι ήρεμος και φαίνεται να τα χει καλά με τον εαυτό του.