Αν δεν ήταν «λάθος του καπετάνιου» - ή της εταιρίας, τότε ποιανού ήταν??
Εδώ «χαλάει ο κόσμος», με δυσκολία κατορθώνουμε να ανοίξουμε τις εξώπορτες των σπιτιών μας από τον δυνατό αέρα και τη βροχή, κι αυτήν την ώρα, 127 άνθρωποι, επιβάτες του πλοίου «Πρέβελη», θαλασσοδέρνονται και κινδυνεύουν μεσοπέλαγα ανοιχτά της Σαντορίνης, στην βορειοανατολική πλευρά του νησιού στην περιοχή Κουλούμπος.
Ποιος πήρε άραγε την απόφαση να αποπλεύσει το πλοίο αρχικά από τον Πειραιά ενώ η πρόγνωση για έντονη κακοκαιρία ήταν γνωστή, και στην συνέχεια,
ποιος πήρε την απόφαση να αποπλεύσει το πλοίο από το λιμάνι της Πάρου στο οποίο προσέγγισε στις 13.00 το μεσημέρι του Σαββάτου με προορισμό την Νάξο, την Ίο και την Σαντορίνη?
Και γιατί άραγε το πλοίο δεν επέστρεψε στο (ασφαλές) λιμάνι της Πάρου αφού λόγο θαλασσοταραχής δεν κατάφερε να δέσει στο λιμάνι της Νάξου, μιας και η απόσταση είναι μιας μόλις ώρα,
αλλά πήρε την απόφαση να συνεχίσει το ταξίδι του (μεταφέροντας βέβαια και τους επιβάτες με προορισμό την Νάξο) στην Ίο?
Σημειώνουμε ότι το λιμάνι της Ίου είναι το μεγαλύτερο φυσικό λιμάνι στην Μεσόγειο γνωστό γι αυτήν του την ιδιότητα από τα αρχαία χρόνια.
Γιατί το πλοίο έκανε πολλές μάταιες προσπάθειες να δέσει στον Αθηνιό από την στιγμή που με τον συγκεκριμένο καιρό –όλοι οι καπετάνιοι το γνωρίζουν- αυτό είναι αδύνατο στο συγκεκριμένο λιμάνι?
Το βασικό όμως ερώτημα παραμένει. Ποίος ή ποιοι άφησαν το πλοίο να φύγει με τέτοιο καιρό τόσο από τον Πειραιά όσο και από την Πάρο??
Γιατί οι Λιμενική Αρχή της Πάρου έδωσε απόπλου και δεν κράτησε το πλοίο στο λιμάνι, γνωρίζοντας την εξέλιξη του καιρού?
Και τέλος, ποιος θα αποζημιώσει αυτόν τον κόσμο για την ταλαιπωρία που υπέστη??
Να βρίσκεται για 24 ‘ώρες στην θάλασσα εν μέσω έντονης θαλασσοταραχής ???
(Δυστυχώς, ακούω όλη μέρα σήμερα στον Τύπο ότι το πλοίο βρίσκεται στον ασφαλή «κόλπο του Κουλούμπου». Δέκα χρόνια είμαι στη Σαντορίνη, πρώτη φορά ακούω για "κόλπο" στον Κουλούμπο. Εγώ, το μόνο που ξέρω να υπάρχει στην περιοχή είναι το ομώνυμο υποβαλάσσιο ηφαίστειο, αλλά για κόλπο, δεν γνωρίζω.
Εδώ «χαλάει ο κόσμος», με δυσκολία κατορθώνουμε να ανοίξουμε τις εξώπορτες των σπιτιών μας από τον δυνατό αέρα και τη βροχή, κι αυτήν την ώρα, 127 άνθρωποι, επιβάτες του πλοίου «Πρέβελη», θαλασσοδέρνονται και κινδυνεύουν μεσοπέλαγα ανοιχτά της Σαντορίνης, στην βορειοανατολική πλευρά του νησιού στην περιοχή Κουλούμπος.
Ποιος πήρε άραγε την απόφαση να αποπλεύσει το πλοίο αρχικά από τον Πειραιά ενώ η πρόγνωση για έντονη κακοκαιρία ήταν γνωστή, και στην συνέχεια,
ποιος πήρε την απόφαση να αποπλεύσει το πλοίο από το λιμάνι της Πάρου στο οποίο προσέγγισε στις 13.00 το μεσημέρι του Σαββάτου με προορισμό την Νάξο, την Ίο και την Σαντορίνη?
Και γιατί άραγε το πλοίο δεν επέστρεψε στο (ασφαλές) λιμάνι της Πάρου αφού λόγο θαλασσοταραχής δεν κατάφερε να δέσει στο λιμάνι της Νάξου, μιας και η απόσταση είναι μιας μόλις ώρα,
αλλά πήρε την απόφαση να συνεχίσει το ταξίδι του (μεταφέροντας βέβαια και τους επιβάτες με προορισμό την Νάξο) στην Ίο?
Σημειώνουμε ότι το λιμάνι της Ίου είναι το μεγαλύτερο φυσικό λιμάνι στην Μεσόγειο γνωστό γι αυτήν του την ιδιότητα από τα αρχαία χρόνια.
Γιατί το πλοίο έκανε πολλές μάταιες προσπάθειες να δέσει στον Αθηνιό από την στιγμή που με τον συγκεκριμένο καιρό –όλοι οι καπετάνιοι το γνωρίζουν- αυτό είναι αδύνατο στο συγκεκριμένο λιμάνι?
Το βασικό όμως ερώτημα παραμένει. Ποίος ή ποιοι άφησαν το πλοίο να φύγει με τέτοιο καιρό τόσο από τον Πειραιά όσο και από την Πάρο??
Γιατί οι Λιμενική Αρχή της Πάρου έδωσε απόπλου και δεν κράτησε το πλοίο στο λιμάνι, γνωρίζοντας την εξέλιξη του καιρού?
Και τέλος, ποιος θα αποζημιώσει αυτόν τον κόσμο για την ταλαιπωρία που υπέστη??
Να βρίσκεται για 24 ‘ώρες στην θάλασσα εν μέσω έντονης θαλασσοταραχής ???
(Δυστυχώς, ακούω όλη μέρα σήμερα στον Τύπο ότι το πλοίο βρίσκεται στον ασφαλή «κόλπο του Κουλούμπου». Δέκα χρόνια είμαι στη Σαντορίνη, πρώτη φορά ακούω για "κόλπο" στον Κουλούμπο. Εγώ, το μόνο που ξέρω να υπάρχει στην περιοχή είναι το ομώνυμο υποβαλάσσιο ηφαίστειο, αλλά για κόλπο, δεν γνωρίζω.
Προφανώς, η είδηση για να μεταδοθεί όπως μεταδόθηκε θα είχε τον λόγο της. πιθανότατα για να καθησυχάσει τους συγγενείς.)
Τον κόσμο όμως, ποιος θα τον αποζημιώσει για το 24ωρο κούνημα μες το βαπόρι??
Δυστυχώς, για μια ακόμη φορά αποδεικνύεται με πόση προχειρότητα αντιμετωπίζονται πολύ σοβαρές καταστάσεις.
Τον κόσμο όμως, ποιος θα τον αποζημιώσει για το 24ωρο κούνημα μες το βαπόρι??
Δυστυχώς, για μια ακόμη φορά αποδεικνύεται με πόση προχειρότητα αντιμετωπίζονται πολύ σοβαρές καταστάσεις.