Πέμπτη, Οκτωβρίου 04, 2007

Τις ευχαριστίες της στο εκλογικό σώμα καθώς και την ικανοποίησή της για το εκλογικό αποτέλεσμα εκφράζει με ανακοίνωσή της η υποψήφια με το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ στις πρόσφατες εθνικές εκλογές Γεωργία Βαρελά.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση αλλά και την πρόσκληση για τον εορτασμό της συλλογικής αυτής επιτυχίας :

Τελικά το χρειαζόμουνα αυτό το μικρό διάστημα από τις 16 Σεπτέμβρη μέχρι σήμερα για να συνειδητοποιήσω τι πραγματικά έχει γίνει, από που μας ήρθε αυτή η νίκη, αλλά κυρίως για να ενσωματώσω στέρεα πια το συναίσθημα χαράς που μου καρφιτσώθηκε ως άλλο γαρίφαλο την ημέρα των εκλογών.
Όταν μου έγινε η πρόταση να συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ στις Κυκλάδες αυτό που φοβόμουν ήταν όχι μήπως δεν πήγαινα καλά, αλλά μήπως δεν πήγαινα καλά με εμφανής διαφορά και τελικά δεν εξυπηρετούσα τον αρχικό βασικό και πρακτικό σκοπό, αυτόν δηλαδή της αύξησης του ποσοστού μας. Η πραγματικότητα μας εξέπληξε θετικά διότι εκτός του ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είχε μια φοβερή νίκη σε όλη την επικράτεια, εκτός του ότι στις Κυκλάδες «σκίσαμε» κατάφερα και εγώ να συνεισφέρω και μάλιστα να έχω την τιμή είμαι δεύτερη σε σταυρούς. Στο παραπάνω να προσθέσω και την χαρά ότι όλοι οι υποψήφιοι πήγαμε καλά, απολαμβάνοντας έτσι την συμμετοχή στην εκλογική διαδικασία που είναι και μια δοκιμασία ψυχής.
Το δε προσωπικό αποτέλεσμα, και ειδικά με τη διασπορά των ψήφων στα περισσότερα νησιά, μου προκαλεί συγκίνηση γιατί ξέρω ότι η θητεία μου στις Κυκλάδες είναι μικρή για να έχω τέτοια αποδοχή. Είναι ένα αποτέλεσμα συλλογικής βοήθειας που μου δόθηκε από κάποιους που με γνώριζαν και δημιούργησαν μικρές βάσεις στήριξης σε όλα σχεδόν τα νησιά.
Μετά λοιπόν από την ομαδική μας ανακοίνωση, νιώθω ότι θέλω και εγώ να ευχαριστήσω αυτούς που με τίμησαν με την ψήφο τους αλλά κυρίως αυτούς που με βοήθησαν να φτιάξω μικρούς ιστούς αριστερής αισιοδοξίας. Ιστούς που θα συνδέσουν τις φωνές από όλα τα νησιά για μια ακόμα πιο αγωνιστική παρουσία εντός και εκτός βουλής.
Με την ευκαιρία αυτής της επιστολής, να ενημερώσω ότι το Σάββατο 20 Οκτώβρη θα συναντηθούμε φίλοι και σύντροφοι από την Αθήνα και από τις Κυκλάδες στο Αρχονταρίκη στην Ερμούπολη, για να επικοινωνήσουμε και φυσικά για να γιορτάσουμε.. Προσκλήσεις θα μπορείτε να προμηθευτείτε στα τηλ. 6977431190 Βαρελά Γεωργία και 6974389836 Τζίνης Αντρέας.
Η Γραμματέας του Συνασπισμού της Π.Κ. Σύρου-Μυκόνου, Βαρελά Γεωργία