Σύμφωνα με την ανακοίνωση,
Ξεκίνησε πριν από λίγες μέρες η online διαφημιστική
επικοινωνία της πρωτοβουλίας του Δήμου Θήρας «Σαντορίνη, προορισμός όλο τον
χρόνο».
Η καμπάνια θα διαρκέσει 3 εβδομάδες και απευθύνεται
σε χώρες μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ειδικότερα χώρες από τις οποίες
έρχονται περισσότεροι ταξιδιώτες στην Ελλάδα όπως Μεγάλη Βρετανία, Ολλανδία,
Γερμανία, Γαλλία, Αυστρία, Βέλγιο, Ιταλία, Σκανδιναβικές χώρες κα.
Η καμπάνια έχει προγραμματιστεί στα μεγαλύτερα
ταξιδιωτικά sites–όπως tripadvisor, lonelyplanet, expedia, airbnbκα
- των παραπάνω χωρών και προβάλλεται με
bannersκαι videobanners.
Ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στην ιστοσελίδα του
NationalGeographicόπου: το bannerεμφανίζεται τόσο στην κεντρική σελίδα
(homepage) όσο και στα επιμέρους section του site όπως travel, photography,
news, ROS (acrossthesite) αλλά & στο GreeceGuide,το video
(Interstitials) εμφανίζεται σε όλα τα
sections του site μπροστά από το περιεχόμενο (όταν ο user ανοίγει την σελίδα)
και τα prerolls εμφανίζονται πριν από
την εμφάνιση κάποιου video. Κάποια από
τα παραπάνω μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα http://www.nationalgeographic.com/
Ο αριθμός των επαφών (impressions) που αναμένεται να
αποφέρει η καμπάνια υπολογίζεται στα 2,500,000 impressions.
Η υλοποίηση της καμπάνιας υποστηρίζεται οικονομικά
από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.