Μετά την επιτυχία της πρώτης περσινής διοργάνωσης το
καλοκαίρι του 2014 στην Αθήνα, η Marketing Greece διοργανώνει και φέτος
συνάντηση ταξιδιωτών blogers
με
σκοπό την προβολή περιοχών της Ελλάδας.
Στόχος του συγκεκριμένου πλάνου της Marketing Greece
είναι η ενεργή χρήση της δυναμικής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία
προβολής ενός προορισμού.
Κατά την διάρκεια της διοργάνωσης του 2014, κάθε
εμπειρία των Bloggers αποτυπώνονταν στο διαδικτυακό κόσμο ενισχύοντας την θέση της
Ελλάδας στα social media, βάζοντας «φωτιά» στο Twitter του Discover Greece με
κυρίαρχο hashtag το #blogtrottersGr.
Εξαιρετικό παράδειγμα αυτής της δυναμικής αποτελεί
Το βίντεο blog του γαλλικού Youmakefashion.fr με θέμα «72 ώρες στην Αθήνα» που δημιουργήθηκε μετά την επίσκεψη της
Margot Cirou στην πόλη, τον Ιούνιο του 2015.
Bloggers όπως η Carrie Ann Hardwood με το
Wishwishwish.net, ένα από τα δημοφιλέστερα lifestyle blogs στην Αγγλία το οποίο
απαριθμεί πάνω από 102.000 followers στο Instagram, και o Osmani Tavares, με το
γαλλικό ταξιδιωτικό blog Οhmybloogness.com, των 105.000 μοναδικών μηνιαίων
επισκεπτών, έχουν επίσης μαγέψει χιλιάδες followers προβάλλοντας και
αναδεικνύοντας τις ιδιαιτερότητες των ελληνικών προορισμών.
Η Emily Luxton, μέσα από το blog της, περιγράφει πως
εντυπωσιάστηκε τόσο από τη μοντέρνα πλευρά όσο και από την πλούσια ιστορία της
Αθήνας και η Marion Gruber, με το γαλλικό blog μόδας fringeandfrange.com,
αφηγείται πως ανακάλυψε στην Χαλκιδική έναν εξωτικό προορισμό με αμμώδεις
παραλίες και γαλαζοπράσινα νερά.
H
Marketing Greece θα πραγματοποιήσει το 2ο Blogtrotters 2015, στην Θεσσαλονίκη,
από τις 16 Ιουνίου ως τις 20 Ιουνίου 2015.
Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, δεκάδες διεθνείς
bloggers θα γνωρίσουν την πόλη, θα ζήσουν ξεχωριστές εμπειρίες και θα τις
μοιραστούν στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργώντας ένα ψηφιακό λεύκωμα που
θα ταξιδέψει σε κάθε γωνιά του πλανήτη, με στόχο την προβολή της Θεσσαλονίκης
και της ευρύτερης περιοχής της Κεντρικής Μακεδονίας.
Η MARKETING GREECE ιδρύθηκε το 2013 ως Ανώνυμη
Εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών
Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) και την Ένωση
Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), με στόχο την προβολή του
ελληνικού τουριστικού προϊόντος.