Τετάρτη, Ιανουαρίου 15, 2014

βάση στην Αθήνα δημιουργεί η Ryanair ενώ μελετά και το πρόγραμμα των δρομολογίων που θα πραγματοποιεί από την Αθήνα σε πόλεις και νησιά της Ελλάδας

Σύμφωνα με κείμενο του Δημήτρη Δελεβέγκου για το www.capital.gr

Τη δημιουργία βάσης στο αεροδρόμιο της Αθήνας ανακοίνωσαν την Δευτέρα 13.1.2014  οι επικεφαλής της ιρλανδικής αεροπορικής εταιρείας Ryanair σε συνέντευξη Τύπου.

Η βάση στην Αθήνα εντάσσεται στο επενδυτικό πρόγραμμα της Ryanair στην Ελλάδα, που είναι ύψους 280 εκατ. δολαρίων. Η βάση θα λειτουργήσει από τον Απρίλιο και θα «φιλοξενεί» 2 αεροσκάφη της Ryanair.

Η Ryanair είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την Αθήνα ως την Τρίτη βάση στην Ελλάδα μετά τα Χανιά και τη Θεσσαλονίκη.

Αυτές οι έξι νέες διαδρομές, που θα πολλαπλασιάσουν τη συχνότητα των ημερήσιων διαδρομών σε Χανιά, Λονδίνο, Μιλάνο, Πάφο, Ρόδο και Θεσσαλονίκη, θα είναι ιδανικές για επαγγελματικά ταξίδια καθώς και για οικογενειακές αποδράσεις από το καλοκαίρι του 2014»σημείωσε ο εμπορικός διευθυντής του αερομεταφορέα David O’Brien.

Από την Αθήνα η Ryanair θα πετάει προς έξι νέους προορισμούς. Δηλαδή, προς Χανιά, Λονδίνο, Μιλάνο, Πάφο, Ρόδο και Θεσσαλονίκη, με 154 εβδομαδιαίες πτήσεις και υπολογίζεται ότι θα φέρει 1,2 εκατ. επιβάτες ετησίως στην Αθήνα.

Αναλυτικά, η Ryanair θα πραγματοποιεί από την Αθήνα:

4 πτήσεις ημερησίως προς Χανιά, 2 πτήσεις ημερησίως προς Λονδίνο, 2 πτήσεις ημερησίως προς Μιλάνο, 2 πτήσεις ημερησίως προς Πάφο, 2 πτήσεις ημερησίως προς Ρόδο, 10 πτήσεις ημερησίως προς Θεσσαλονίκη ενώ αναμένεται να ανακοινωθούν δρομολόγια και προς τα νησιά του Αιγαίου.
Η εταιρεία θα εγκαταστήσει ακόμη ένα αεροσκάφος στη Θεσσαλονίκη και εκτιμά ότι η νέα βάση στο Ελ. Βενιζέλος θα δημιουργήσει συνολικά 1.200 άμεσες και έμμεσες νέες θέσεις εργασίας (υπολογίζεται ότι για κάθε 1 εκατομμύριο επιβάτες δημιουργούνται 1.000 θέσεις εργασίας).

Παράλληλα, ανακοίνωσε ότι θα προσφέρει θέσεις με τιμές που ξεκινούν από 12 ευρώ και αφορούν στα δρομολόγια εσωτερικού.

Οι επικεφαλής του ιρλανδικού αερομεταφορέα δεν παρέλειψαν να κάνουν λόγο για μονοπώλιο στην ελληνική αεροπορική μεταφορά, «εκτοξεύοντας τα βέλη τους» στις Aegean Airlines και Olympic Air.