Τετάρτη, Αυγούστου 11, 2010

Κι άλλο κλειστό... (και αλλά -στα δίνω- χωρίς κλισέ...)


ή, μια εικόνα, χίλιες λέξεις (και που να γράφεις με τέτοια ζέστη...)

Στις φωτογραφίες πάντως, μια χαρά μου φάνηκαν οι κύριοι Ρούσσος και Φουστέρης, Δήμαρχος και Αντιδήμαρχος επι των πολιτιστικών αντιστοίχως... Ταιριαστοί μεταξύ τους, χαρούμενοι, ευδιάθετοι και ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα. Και γιατί να μην είναι άλλωστε; Σε γιορτή τους κάλεσαν, δεν τους κάλεσαν για παράπονα.. τα οποία εν όψει κι προεκλογικής περιόδου δεν θα λείψουν, γιατί όπως έχουμε πεί, αμα δεν κλαφτείς στις εκλογές, πότε θα κλαφτείς; (έλα μου ντέ!)

Οι φωτογραφίες, σύμφωνα και με το Δελτίο Τύπου που τις συνοδευει, τραβήχτηκαν κατά την διάρκεια της σημερινής επίσκεψης των κυρίων Ρούσσου και Φουστέρη στο Κλειστό Γυμναστήριο Θήρας προκειμένου να παρακολουθήσουν τις δραστηριότητες των παιδιών που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο του “summer camp 2010”

Σκέφτηκα να το γράψω και αλλιώς, αλλά εδω είναι νησί κι όσο να ναι γνωριζόμαστε ο ένας με τον άλλον, ακόμη και τα παιδάκια απο την τρυφερή τους ηλικία αναγνωρίζουν τους πολιτικούς, οπώτε φοβήθηκα μην θεωρηθεί οτι το σχόλιο υποκρύπει προεκλογικές σκοπιμότητες , αλλιώς θα έγραφα,

-Κυρία, κυρία, ποιός είναι αυτός ο κύριος που έρχεται κοντά μας και μας τραβάει να μας τραβάνε φωτογραφίες;
-Μην ανησυχείς παιδάκι μου, ο Δήμαρχος είναι, και θα τις βάλει το άλμπουμ του, το προεκλογικό
-Θα τις βάλει και στο ίντερνετ;
Μπα, δεν νομίζω...
-Γιατί η μαμά μου τις δικές μου τις βγάζει και στο ίντερνετ να τις βλέπουν οι φίλοι μας
-Και γιατί θέλει ο κύριες να τραβιέται φωτογραφίες με μας τα παιδάκια;
-Γιατί τα παιδάκια εκπέμπουν ενα μηνυμα αισιοδοξίας, είστε η νέα γενιά κι όλοι θέλουν να φωτογραφίζονται με την νέα -και αθώα- γενιά...
-Δηλαδή του κάνουμε καλό;
-Όπως το δεί κανείς, αυτά τα πράματα εξαρτώνται απο πολλούς παράγοντες...
-Καλά κυρία, ευχαριστώ, θα ρωτήσω τη μαμά μου για τα υπόλοιπα...

Και για τους φίλους που ρωτούν πως «την εχω δεί» με τα πράγματα, ο -χρυσός- κανόνας λέει οτι ποτέ κανείς δεν πρέπει να ασχολείται με κάτι που δεν τον ενδιαφέρει και δεν αναγνωρίζει αξίες σ’ αυτό.

ή
Κ. Ομπάμα σώστε με, σώστε με κύριε Ομπάμα!
Είμαι κι εγω μια -παρεξηγημένη, πλήν τιμία- δημοσιογράφος 3ης χώρας, και σας ζητώ να με σώσετε απο τις πιέσεις που μου ασκεί το ελληνικό κράτος... (!)

ή, (τέλος) μην τα παίρνετε κι όλα προσωπικά! καθένας την δουλειά του κάνει!