Τετάρτη, Φεβρουαρίου 10, 2010

Πώς να τη σεβαστώ, αγάπη μου, τη χώρα μου, αφού δεν με σέβεται εκείνη;
(ντρέπομαι, φοβάμαι, αλλάζω γνώμη, αλλά θα το γράψω, απλά γιατί δεν γίνεται αλλιώς..)
ή έστω αφού αισθάνομαι ότι ώρες ώρες δεν με υπολογίζει;

Το μανιφέστο της κρίσης (ένα ακόμα)

Και ποιος σου είπε ότι θέλω να υπολογίζω τη χώρα μου για την Τιχουάνα της Ευρώπης; (για το φτωχό δηλαδή σταυροδρόμι και «πασαπόρτι» του Νότου με το οποίο κάνουν παιχνίδι οι ισχυροί;)

Όμορφα μίλησε πριν από λίγο στο ραδιόφωνο ο Βενιζέλος (όχι τίποτε άλλο για να μην μείνουμε δηλαδή με το «κόλλημα» ότι είναι ο «μοβόρος» τύπος που ήθελε σώνει και καλά να πάρει την εξουσία από τον Γιώργο Παπανδρέου)
Ούτε με τον έναν ούτε με τον άλλον είμαι. Με το δίκιο μου είμαι. πειράζει;

Όμορφα μίλησε πριν από λίγο στο ραδιόφωνο και είπε ότι «χωρίς ανάπτυξη δεν κρατιούνται οι δουλειές» κι ότι «τις προηγούμενες 2 βδομάδες, οπότε και η Ελλάδα βρισκόταν και βρίσκεται στην δύνη της κρίσης κι όλοι μας «χτυπάγανε», έγιναν σκληρές δηλώσεις από πλευράς κυβέρνησης». Είπε επίσης ότι εις βάρος της χώρας έγιναν -οικονομικά- πειράματα και εκβιασμοί σε σχέση με την νομισματική της πολιτική, το δολάριο και την στερλίνα.» Κάτι είπε επίσης για τις αδικαιολόγητες αυξήσεις των τιμών και για το ένστικτο του πολίτη που ζει την καθημερινότητά του κλπ.
και δεν έχω λόγο να διαφωνήσω, πλην όμως, με το δικό μου το ένστικτο λέω ότι τώρα είναι που θα έπρεπε η χώρα (η κυβέρνηση, το κράτος κλπ) να στηρίξει αυτούς που έχουν χαμηλά εισοδήματα. Οι οποίοι δεν είναι τεμπέληδες τύποι, μια δουλειά κάνουν οι άνθρωποι και προσπαθούν να τα βγάλουν πέρα. Κι όχι να προσπαθεί από αυτούς να βγάλει τα σπασμένα…

κι ύστερα φταίω γω που συγκρίνω τη χώρα με τα καζίνο.. στα οποία ως γνωστό τα ακουμπάνε οι πολλοί (μαζί με τις ελπίδες τους, γιατί οι άλλοι «που τα έχουνε» δεν τα δίνουν έτσι εύκολα, διαφορετικά δεν θα τα είχαν..) κι ύστερα, δεν ξέρεις που πάνε τα λεφτά…
τις μάρκες σας…

Κατά τα άλλα η κυβέρνηση έχει μια εμμονή με την πράσινη ανάπτυξη..
Είναι γεγονός… σε λίγο θα αναπτυσσόμεθα με … μαρουλόφυλλα