Πέμπτη, Φεβρουαρίου 04, 2010

Το διάγγελμα του πρωθυπουργού

Αγαπητοί μου Έλληνες,

Πρώτ’ απ όλα πρέπει να σας πω ότι σε καμία περίπτωση δεν περίμενα να παραλάβω τέτοιο μπάχαλο και ούτε που είχα φανταστεί ότι θα έτρεχα να γυρεύω δανεικά και δεν θα μου έδινε κανένας. Ως εκ τούτου τα λεφτά θα πρέπει να τα μαζέψουμε αναμεταξύ μας άμα δεν θέλουμε να υποθηκεύσουμε το μέλλον της χώρας και να δανειστούμε σήμερα 5 και αύριο να μας ζητάνε 15. Και στο φινάλε πρέπει να ξέρετε ότι προσωπικά δεν είχα καμιά όρεξη να γίνω πρωθυπουργός μιας χρεοκοπημένης χώρας, γιατί εμένα στόχος μου ήτανε να γίνω «σοσιαλιστής του κόσμου» και να ταξιδεύω γύρω γύρω τις χώρες μεταλαμπαδεύοντας (κάτι λέξεις η ελληνική…) το μήνυμα του σοσιαλισμού καθώς επίσης και να πηγαίνω σε συνέδρια για το περιβάλλον κι όχι να γυρίζω σαν ζητιάνος να ζητάω «κανα φράγκο» και να μην μου δίνουνε με αποτέλεσμα να έχω γίνει περίγελος των συμμαθητών μου στο Μπέρκλει.
Άλλωστε, αγαπητοί μου Έλληνες, τα χρόνια που πάλευα να γίνω πρωθυπουργός μου έδωσαν την δυνατότητα να σας παρατηρήσω και έβλεπα ότι ζούσατε με περισσότερα απ όσα βγάζατε κι όλο φαντασία, μεγαλομανία, σπατάλες και πολυτέλειες μου ήσασταν κι απορούσα που στο διάολο τα βρίσκετε και ζείτε σαν βασιλιάδες. Και ως γνωστό, οι βασιλιάδες μας τελειώσανε. Γι αυτό λοιπόν αγαπητοί έλληνες κανονίστε την πορεία σας και βάλτε το χέρι στην τσέπη γιατί δεν έχω σκοπό τα επόμενα χρόνια της ζωής μου να τα περάσω ζητιανεύοντας.

Αγαπητοί μου Έλληνες,
επειδή έχω σπουδάσει σε καλά σχολεία στο εξωτερικό γνωρίζω πολύ καλά ότι η φτώχεια
-πέραν του ότι θέλει καλοπέραση- φέρνει γκρίνια και θυμώνει τον κόσμο με αποτέλεσμα να του φταίνε όλοι και όλα. Γνωρίζω επίσης καλά ότι με τέτοια κακή κατάσταση στην οικονομία , σε λίγο θα κοροϊδεύουμε ο ένας τον άλλον μπας του πάρουμε κανα φράγκο, όπως επίσης γνωρίζω ότι υπάρχει κόσμος που τον έχουμε καταξεφτυλίσει αφού τον έχουμε αφήσει έρμαιο στις ορέξεις του κάθε μεγαλο- δημοσίου υπαλλήλου που «υποκαθιστά» το κράτος και ζητάει από τους πολίτες «μπαξίσι» για να τους εξυπηρετήσει.. Έτσι λοιπόν κι εμείς αποφασίσαμε να σας τα πάρουμε όλα ώστε να μην μπαίνετε σε διλήμματα «να δώσετε ή να μην δώσετε φακελάκι». Τέρμα τα φακελάκια! Από εδώ και στο εξής θα σας τα παίρνουμε εμείς κανονικά και με τον νόμο για ιερό σκοπό. Για να σώσουμε την ελλάδα.
Αγαπάτε την ελλάδα; Απόδειξη…