Τρίτη, Νοεμβρίου 10, 2009

Η Μπιγιονσέ ήρθε στη Σαντορίνη! Η Μπιγιονσέ ήρθε στη Σαντορίνη!


Με λίαρ τζέτ προσγειώθηκε νωρίς χθές το πρωί (Δευτέρα 9.11) στο αεροδρόμιο της Σαντορίνης η διάσημη αμερικανίδα τραγουδίστρια Μπιγιονσέ μαζί με δεκαμελή ομάδα συνεργατών της. Κατα την διάρκεια της επίσκεψής της η διάσημη τραγουδίστρια θα συνδιάσει εργασία και χαρά , μιας και σε συνδιασμό με τις ολιγοήμερες διακοπές της θα φωτογραφηθεί απο μεγάλο αμερικανικό περιοδικό στο πλαίσιο φωτογράφησης μόδας.

Δεν κάνουμε διαφήμιση, δεν κάνουμε διαφήμιση, δεν κάνουμε διαφήμιση
αλλά μένει στο -πανέμορφο- ξενοδοχείο Mystique, στην Οία!




Αποκλειστικό! Συνέντευξη με την Μπιγιονσέ!
Η διάσημη Τεξανή σταρ κατά την διάρκεια της ολιγοήμερης παραμονής της στο νησί, ανταποκρίθηκε πρόθυμα στο αίτημά μας να μας παραχωρήσει συνέντευξη, δηλώνοντας παράλληλα ότι νιώθει πολύ χαρούμενη που ένα της ακόμη όνειρο έγινε πραγματικότητα. Να τραγουδήσει στην Ελλάδα και να φάει σουβλάκι στην Σαντορίνη.
Την διάσημη τραγουδίστρια την συναντήσαμε σε σουβλατζίδικο του Καρτεράδου όπου βρέθηκε μαζί με συνεργάτες της προκειμένου να δοκιμάσουν το διάσημο ελληνικό φαγητό. Ή κυρία Μπιγιονσέ ήταν ευδιάθετη, φιλική, χαιρετούσε τον κόσμο -που δεν μπορούσε να καταλάβει ποια είναι η κυρία και κάποιοι μάλιστα ρωτούσαν μήπως ήταν υποψήφια με τον Σύριζα στις προηγούμενες εκλογές- μοίρασε μερικά αυτόγραφα, έβγαλε φωτογραφίες με τα παιδάκια ενώ εξέφρασε την επιθυμία να επισκεφθεί τα αξιοθέατα του τόπου καθώς και το εστιατόριο του Νικόλα στα Φηρά που ακούει ότι πάει όλος ο κόσμος. Η στάρ ήταν τόσο προσυνης και δεν έδειξε να ενοχλείται από ένα μικρό παιδάκι που μη ανγνωρίζοντάς τη φώναξε «μαμά, μαμά, μια μαύρη τρώει σουβλάκι»
Η κυρία Μπιγιονσέ φορούσε αθλητική φόρμα, παπούτσια και καπέλο κι ετσι ήταν δύσκολο να την αναγνωρίσει κανείς.

το παρασκήνιο της συνεντευξης
Η αλήθεια είναι, ότι κι εγώ για σουβλάκια είχα πάει και συμπτωματικά ανακάλυψα ότι η κυρία δίπλα μου ήταν η δημοφιλής τραγουδίστρια η οποία αποκρίθηκε ευγενέστατα στο αίτημά μου να πούμε δυό λόγια μιας και είμαι δημοσιογράφος και μια τέτοια συνεντευξη θα βοηθούσε πολύ την καριέρα μου..

κυρία Μπιγιονσέ, πως σας φαίνεται η Σαντορίνη;
Να σας πώ το νησί σας είναι υπέροχο, έχει φοβερή φυσική ομορφιά παρά την αυξημένη δόμηση που παρατηρείτε τα τελευταία χρόνια όπως άλλωστε με ενημέρωσαν οι συνεργάτες μου. Μέχρι στιγμής εχω επισκεφθεί την Καλντέρα στα Φηρά και την Οία καθώς και τον πανέμορφο οικισμό του Βόθωνα όπου μάλιστα μια γιαγιά ήθελε να με κεράσει ελληνικό καφέ. Το νησί είναι υπέροχο, όπως άλλωστε μου είχε πεί και η αδελφή μου η Τερέζα που το είχε επισκεφθεί πέρσυ το καλοκαίρι μαζί με τα τρία της παιδιά.
Επίσης η ξαδέλφη μου η Μπέτυ είχε παντρευτεί πρόπερσυ στο νησί και μου είχε μεταφέρει τις καλύτερες εντυπώσεις.

το Μπιγιονσέ είναι το πραγματικό σας όνομα;
Να σας πώ την αλήθεια, όταν ήμουν μικρή ο πατέρας μου με φώναξε «χουανίτα» αλλά μετά μου είπαν οτι το Μπιγιονσέ ακούγετε καλύτερα.

πως αισθάνεστε που είστε τόσο διάσημη;
μια χαρά! εχω συμβιβαστεί με αυτό που είμαι, αν και μερικές φορές λέω τι καλά που θα ήτανε να καθόμουνα στα αυγά μου στο Τέξας και να δουλευώ σε πετρελαική εταιρία, γράφοντας τραγούδια για τους εργαζόμενους τα οποία θα ανέβαζα μόνη μου στο γιού τιούμπ....
κατα τα άλλα όμως ειμαι καλά..

κυρία Μπιγιονσέ σας ευχαριστώ πολύ και ευχομαι να τα ξαναπούμε στην Σαντορίνη
Εγω σας ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνατε και σας υπόσχομαι οτι θα ξανάρθω και του χρόνου και μάλιστα δεν σας κρύβω οτι σκοπευω στο νησί σας να αγοράσω και σπίτι!


Αυτό που αξίζει τέλος να σημειώσουμε είναι οτι κανένας απο τους φορείς του νησιού δεν προθυμοποιήθηκε να οργανώσει ξενάγηση για την διάσημη αμερικανίδα στάρ την ίδια ώρα που όλοι γκρινιάζετε οτι δεν ξέρουμε να προσελκύουμε προσωπικότητες του διεθνούς τζέτ σετ!



ΥΓ. δεν αναφέρουμε το όνομα του σουβλατζίδικου για να μην παρατηρηθεί συνοστισμός.


...............