Παρασκευή, Οκτωβρίου 30, 2009

Μια ακροάτρια σήμερα μου είπε «συγχαρητήρια, συγχαρητήρια, σας ακούμε» (και πολύ το χάρηκα και «ανέβηκα» ως επαγγελματίας γιατί μου αρέσει να μου λένε μπράβο, υπάρχουν βέβαια και κάποιοι που μουρμουρίζουν, αλλά εγώ προτιμώ να ακούω τους πρώτους)
Εκ του παραλλήλου η κυρία ακροάτρια μου έθεσε και δυό ενδιαφέροντα ερωτήματα σχετικά με την τοπική μας επικαιρότητα, συγκεκριμένα και σαφή ερωτήματα, με συγκεκριμένες και σαφής απαντήσεις.
Με ρώτησε «τι γίνεται με την ανακύκλωση;» (σσ αυτήν που είχε υποσχεθεί ο δήμος) και της απάντησα «τίποτα»
..


ενώ με ρώτησε και «τι γίνεται με τα κανάλια;» (σσ εννοώντας τα δύο -το Άλτερ και το Στάρ- που δεν παίζουν) και επίσης απάντησα «τίποτα» δεδομένου ότι εάν είχε γίνει κάτι θα φαινότανε. Και στις δύο περιπτώσεις.
Αν κανείς ξέρει κάτι παραπάνω, καλό θα ήταν να μας το έλεγε.




............


(πάντως εδώ που τα λέμε η πολύ τηλεόραση δεν κάνει καλό…
ενώ σε ότι αφορά την ανακύκλωση, καλό θα ήταν μέχρι να εγκατασταθούν οι κάδοι στο νησί μας, να συγκεντρώνουμε σε ασφαλές σημείο ανακυκλώσιμα υλικά)






......................