Τρίτη, Οκτωβρίου 09, 2007

Εκεί που μας χρωστάγανε μας πήραν και το βόδι

Σε καταγγελία σύμφωνα με την οποία υπέστη προσβλητική και απειλητική εις βάρους της συμπεριφορά, προχώρησε η κάτοικος Σαντορίνης και ιδιοκτήτρια φροντιστηρίου ξένων γλωσσών Χριστίνα Φραγκάκου. Η καταγγελία έγινε σε βάρος υπαλλήλου επιχείρησης στην Βλυχάδα ο οποίος με προσβλητική συμπεριφορά εμπόδισε την πρόσβαση της ίδιας και της μητέρας της στην παραλία που βρίσκεται μπροστά από την επιχείρηση για την οποία εργάζεται.
Σύμφωνα με την καταγγελία και το κείμενο που την συνοδεύει,


Ονομάζομαι Χριστίνα Φραγκάκου του Λάζαρου και κατοικώ στο Εμπορείο Σαντορίνης. Σήμερα κατά τις 16:00 αποφάσισα να πάρω την 83άχρονη μητέρα μου για μια βόλτα σε παραλία του νησιού. Διάλεξα την περιοχή της Βλυχάδας γιατί οι δρόμοι είναι πιο βατοί και ήσυχοι – όπως πίστευα μέχρι σήμερα.
Ακολούθησα έναν πρόσφατα διανοιγμένο δρόμο του οποίου μάλιστα η άψογη διάνοιξη μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Προς έκπληξή μου ο δρόμος κατέληγε αρκετές δεκάδες μέτρα πριν την παραλία σε μια απαγορευτική αλυσίδα με κόκκινη σήμανση STOP (!) που απέκλειε την πρόσβαση στην παραλία με αυτοκίνητο.
Μια και η μητέρα μου αντιμετωπίζει κινητικά προβλήματα ήθελα να πάω κοντά στην παραλία κι έτσι αναζήτησα κάποιον υπεύθυνο για να μου εξηγήσει τι συμβαίνει. Αφού αντιμετώπισα δύο άτομα με τα οποία είχα πρόβλημα επικοινωνίας λόγω μη επαρκούς χρήσης της ελληνικής γλώσσας από τη μεριά τους τα οποία απλά επαναλάμβαναν τη λέξη «απαγορεύεται», με πλησίασε άτομο που αυτοπαρουσιάστηκε ως υπεύθυνος της επιχείρησης.
Με ενημέρωσε ότι στο χώρο της επιχείρησης διεξάγεται ιδιωτικό πάρτι και ο δρόμος είχε κλείσει για διευκόλυνση των τουριστικών λεωφορείων που είχαν ήδη σταθμεύσει μπροστά από τη συγκεκριμένη επιχείρηση. Επειδή η απάντησή του δεν με ικανοποίησε γιατί πιστεύω ότι η πρόσβαση στη θάλασσα πρέπει να είναι ανεμπόδιστη για τον καθένα – κάτι που το προβλέπει και η νομοθεσία – σε εντονότατο ύφος απαίτησα να έρθει κάποιος πραγματικά υπεύθυνος.
Σε λίγα λεπτά έφτασε ένα άτομο με μαγιό, 35-40 ετών, πολύ γυμνασμένο, από αυτούς που εγώ προσωπικά θα χαρακτήριζα «άτομα προστασίας νυχτερινών κέντρων». Το συγκεκριμένο άτομο αυτοαποκλήθηκε υπεύθυνος του χώρου, και αρνούμενο να μου αποκαλύψει την όνομά του απαίτησε το δικό μου. Μια και δεν έχω κανένα λόγο να κρύβομαι από κανένα, του είπα το όνομά μου.
Στο άκουσμα του ονόματος μου, άρχισε απροκάλυπτα και θρασύτατα να μου απευθύνει εκφράσεις όπως « Α, εσύ είσαι που έχεις το Φροντιστήριο κι έχεις υπογράψει να κλείσει το μαγαζί;», «Δε ντρέπεσαι για αυτά που κάνεις!» διανθίζοντας συνεχώς τα λόγια του με εκφράσεις όπως : «Είσαι γαϊδούρα», «Είσαι ψυχασθενής» «Σας ξέρω εγώ κάτι τέτοιους σαν κι εσένα!»
Με απίστευτο θράσος απευθύνθηκε στη μητέρα μου – η οποία είχε πανικοβληθεί στο αυτοκίνητο – και με σκαιό τρόπο της είπε : «Κόρη σου είναι αυτή; Να τη χαίρεσαι!»
Στη συνέχεια έκανε ένα εικονικό (;) τηλεφώνημα στην αστυνομία για να με … καταγγείλει στην Τροχαία για παρακώλυση της κυκλοφορίας !!!!... Η σύσταση δε που του έκανε η αστυνομία ήταν -κατά τα λεγόμενά του - «να κοιτάξουμε να τα βρούμε μόνοι μας, για να μην τρέχει τζάμπα το περιπολικό»!!! Τηλεφώνημα που φυσικά δεν έγινε ποτέ.
Αφού «έκλεισε» το τηλέφωνο με απείλησε με έντονο ύφος λέγοντας μου κατά λέξη : «Δεν ξέρει με ποιους πας να μπλέξεις. Είσαι πολύ μικρή. Θα κατεβούν τα παιδιά από την Αθήνα και θα σε εξαφανίσουν σε μια στιγμή» κάνοντας τη χαρακτηριστική κίνηση με τα δάχτυλα του χεριού. Στη συνέχεια μου έστρεψε τα νώτα αρνούμενος για άλλη μια φορά να μου αποκαλύψει την ταυτότητά του.
Μόλις συνήλθα από αυτή την απροκάλυπτη απειλή ενάντια στη ζωή μου που με άφησε κυριολεκτικά άφωνη, κάλεσα την Αστυνομία και κατήγγειλα το γεγονός στον Αξιωματικό Υπηρεσίας του ΑΤ Θήρας κ. Σαρινάκη στις 16:20 ο οποίος παρεμπιπτόντως με διαβεβαίωσε ότι δεν είχε δεχτεί κανένα τηλεφώνημα για το γεγονός.
Εννοείται ότι το γεγονός έχει καταγραφεί στο βιβλίο συμβάντων του ΑΤ Θήρας και επιφυλάσσομαι για την εξάσκηση κάθε νόμιμου δικαιώματός μου για την προστασία της προσωπικότητάς μου, της σωματικής μου ακεραιότητας αλλά και της ελευθερίας μου να εκφράζω ανεμπόδιστα την άποψή μου για κάθε θέμα που με αφορά. .
Ως πολίτης και κάτοικος της Σαντορίνης καταγγέλλω εντονότατα τέτοιου είδους αναχρονιστικές πρακτικές τραμπουκισμού που σκοπό έχουν να εκφοβίσουν και να αναστείλουν οποιαδήποτε αντίδραση σε αυθαιρεσίες που συμβαίνουν καθημερινά στο νησί μας από ασυνείδητους που χωρίς κανέναν φραγμό δεν σέβονται τους κατοίκους της Σαντορίνης και κυρίως την ίδια τη Σαντορίνη.
Η καταγγελία θα κοινοποιηθεί στις τοπικές αρχές, στην Αστυνομία (ΑΤ Θήρας), στο Συνήγορο του Πολίτη, στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στα ΜΜΕ.