Παρασκευή, Μαΐου 25, 2007

  • Παρασκευή 25.5.2007
  • 50 μετά την βύθιση του Sea diamond και όλο αυτό το διάστημα δεν έχει γίνει καμία κίνηση για την άντληση καυσίμων, την απομάκρυνση των ρυπογόνων ουσιών, πόσο μάλλον να γίνεται λόγος για απομάκρυνση του πλοίου, ενώ το υπουργείο Ναυτιλίας, μαζί με την πλοιοκτήτρια εταιρεία, δείχνουν να εφησυχάζουν πως με την περισυλλογή του αναδυόμενου μαζούτ, λύνεται το πρόβλημα.
  • Πάντως σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες στο βυθισμένο σκάφος υπάρχουν ακόμη περισσότεροι από 200 τόνοι καυσίμων. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η μεγαλύτερη ποσότητα έχει διαχυθεί μέσα στο κύτος, επειδή οι δεξαμενές έχουν υποστεί σοβαρές ζημιές, ενώ μόνο μια δεξαμενή με ελαφριά πετρελαιοειδή (fuel) φαίνεται ότι έχει μείνει άθικτη.
  • Σύσκεψη φορέων ,σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται να πραγματοποιηθεί την επόμενη εβδομάδα προκειμένου να καθορίσουν τις επόμενες νομικές κινήσεις τους.
    Κατά πληροφορίες θα γίνει αποστολή νέου εξώδικου προς την πλοιοκτήτρια εταιρεία, που θα ζητά ξεκάθαρες απαντήσεις για την προστασία του περιβάλλοντος από τις εκτός καυσίμων ρυπογόνες ουσίες, την ανέλκυση του ναυαγίου και φυσικά για το «καυτό» θέμα της άντλησης των καυσίμων.
  • Θέση καπετάνιου-πλοηγού προκυρήχθηκε από την πλοηγική υπηρεσία για την ασφαλή πλοήγηση των κρουαζιεροπλοίων στην Καλντέρα. Για πληροφορίες στο Λιμεναρχείο Θήρας.
  • Γενική συνέλευση και εκλογές πραγματοποιεί σήμερα το απόγευμα στο Μπελλώνειο η Ένωση ξενοδόχων και καλεί όλα τα μέλη της αλλά και τους ενδιαφερόμενους ξενοδόχους να συμμετάσχουν. Πολλά και ενδιαφέροντα τα θέματα μεταξύ αυτών και η διαχείριση των χρημάτων που δίνει στην Ένωση του Υπουργείο Τουρισμού.
  • Τη μικρότερη ποσότητα ύψους βροχής πανελλαδικώς έχουν οι Κυκλάδες τα τελευταία χρόνια. Στη Σαντορίνη από το 1955 ως το 1997 το ύψος βροχής είχε μέσο όρο τα 3,9 χιλιοστά, τη στιγμή που στη Ρόδο έφτανε τα 18,6, στην Αθήνα τα 15,2 και στη Θεσσαλονίκη τα 44,4.
  • Βελτιωμένος πάντως αναμένεται αύριο ο καιρός με περισσότερη ηλιοφάνεια και άνοδο της θερμοκρασίας, ενώ το νοτιαδάκι θα ενισχυθεί στα 5 και 6 Μποφόρ στα πελάγη.
  • Μεικτή εικόνα παρουσιάζει φέτος το καλοκαίρι η ελληνική ακτοπλοΐα με βασικά χαρακτηριστικά την απόσυρση πλοίων αλλά και τις ιδιαίτερα «τσουχτερές» τιμές των εισιτηρίων. Δύο ταχύπλοα το «Κεντέρης» και το “Highspeed 5” δεν θα ταξιδέψουν φέτος μιας και το πρώτο πωλήθηκε στο εξωτερικό ενώ το δεύτερο αποσύρθηκε.