Τετάρτη, Μαρτίου 21, 2012

τουριστική καμπάνια Γερμανών υπέρ Ελλάδος, στα ελληνικά

«Για τους πραγματικούς φίλους μετράει μόνο η εμπιστοσύνη».Με αυτό το μήνυμα έξι μεγάλοι tour operators της Γερμανίας (TUI, 1-2 Fly, Thomas Cook, Neckermann Reisen, ITS και Jahn Reisen) ξεκίνησαν καμπάνια εντός της χώρας τους για την ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού με καταχωρίσεις σε εξειδικευμένα κλαδικά έντυπα.

Αυτό που χαρακτηρίζει την καμπάνια είναι ότι οι Γερμανοί επέλεξαν να προβάλουν το μήνυμα στην ελληνική γλώσσα. Στο γερμανικό κείμενο οι έξι tour operators αναφέρουν ότι «η Ελλάδα παραμένει ένας από τους σημαντικότερους τουριστικούς προορισμούς για τους Γερμανούς τουρίστες». Επίσης, δηλώνουν τη συμπαράστασή τους στους Ελληνες και ότι θα συνεχίσουν να στηρίζουν τη χώρα μας ως ελκυστικό και ανοιχτό στον κόσμο τουριστικό προορισμό. Στόχος της καμπάνιας είναι η επιβεβαίωση ότι η χώρα μας παραμένει ένας μοναδικός στον κόσμο προορισμός και ότι τα πρόσφατα περιστατικά δεν δημιουργούν προβλήματα στους Γερμανούς που επιθυμούν να επισκεφθούν τη χώρα μας. Η εν λόγω καμπάνια είναι αποτέλεσμα των επαφών που είχαν οι ελληνικοί φορείς τουρισμού με τους αντίστοιχους γερμανικούς κατά τη διάρκεια της ΙΤΒ, της μεγαλύτερης τουριστικής έκθεσης στον κόσμο, η οποία πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Βερολίνο.

Σχετικά με τις προοπτικές για τη φετινή τουριστική περίοδο και το εάν οι Γερμανοί είναι ευπρόσδεκτοι στην Ελλάδα προέβαλε, χθες, ρεπορτάζ η εκπομπή Mittagsmagazin του δεύτερου καναλιού της δημόσιας γερμανικής τηλεόρασης ZDF. Στο ρεπορτάζ επισημαίνεται η επιφυλακτικότητα των Γερμανών να επιλέξουν την Ελλάδα ως προορισμό για τις διακοπές τους, αλλά τονίζεται ότι οι εικόνες των βίαιων διαδηλώσεων στο κέντρο της Αθήνας δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα στα νησιά.

Συνεργασία
Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων Ανδρέας Ανδρεάδης σχολιάζοντας την πρωτοβουλία των Γερμανών tour operators αναφέρει ότι «δεν έχει ξαναγίνει ποτέ για άλλη χώρα συντονισμένα τέτοιου είδους καμπάνια». Επίσης, σημειώνει ότι «η αντιστροφή του αρνητικού κλίματος για τον ελληνικό τουρισμό έχει ήδη ξεκινήσει από την πλευρά των ελληνικών επιχειρήσεων, αλλά και από τους ξένους συνεργάτες μας με τους οποίους επιχειρούμε όλα αυτά τα χρόνια». Ο ΣΕΤΕ μαζί με την Ομοσπονδιακή Ενωση Τουρισμού της Γερμανίας συνεργάζονται για την από κοινού δρομολόγηση δράσεων με σκοπό τη βελτίωση του κλίματος μεταξύ των δύο χωρών. Την Παρασκευή θα πραγματοποιηθεί στη Μαδρίτη ψηφοφορία μεταξύ των 23 προσώπων που εκλέχθηκαν στο περιθώριο των εκδηλώσεων της ΙΤΒ στο διοικητικό συμβούλιο των συνδεδεμένων μελών του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού για την ανάδειξη του προεδρείου. Η ψηφοφορία θα γίνει στα γραφεία του ΠΟΤ και θα θέσει υποψηφιότητα για την προεδρία ο ΣΕΤΕ.

Στο μεταξύ, με πρωτοβουλία του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος πραγματοποιείται στις 2 Μαΐου στην Αθήνα η ετήσια συνάντηση εργασίας του μεγαλύτερου τουριστικού ειδησεογραφικού οργανισμού της Ευρώπης FVW, στην οποία θα συμμετάσχουν οι επικεφαλής Γερμανών tour operators.

Οι κρατήσεις
Μέχρι την έκθεση του Βερολίνου οι κρατήσεις από τη γερμανική αγορά προς την Ελλάδα εμφάνιζαν μείωση της τάξης του 30% για τη φετινή σεζόν. H Γερμανία είναι η μεγαλύτερη αγορά άντλησης επισκεπτών για τον ελληνικό προορισμό. Πέρυσι 2.240.000 Γερμανοί επέλεξαν τη χώρα μας για τις διακοπές τους, δαπανώντας το ποσό των 1,8 δισ. ευρώ.

Πηγή : εφημερίδα «Καθημερινή» κείμενο Στάθης Κουσούνης