Παρασκευή, Απριλίου 23, 2010

Διαψεύδει ο Σηφουνάκης τους ισχυρισμούς Βγενόπουλου για τη δωρεά στη Σάμο
Στην αντεπίθεση πέρασε ο υφυπουργός Υποδομών Νίκος Σηφουνάκης σχετικά με τα όσα του καταλόγισε ο επιχειρηματίας Ανδρέας Βγενόπουλος για δωρεά προκειμένου να αποκατασταθούν καμένες εκτάσεις στη Σάμο. Ο υφυπουργός τόνισε ότι τα χρήματα δόθηκαν στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και όχι στο τότε υπουργείο Αιγαίου. Παρέθεσε μάλιστα και δηλώσεις του τότε δημάρχου Πυθαγορείου.



Ν.Σ. : δεν εδωσες
Α.Β. : έδωσα
Ν.Σ. : δεν εδωσες
Α.Β : έδωσα, μάρτυράς μου τα κανάλια
Ν.Σ. : ας τα κανάλια, δεν εδωσες σου λέω!
Α.Β : μα αφού έδωσα, σε κάποιους εχω δώσει
Ν.Σ. : στο υπουργείο πάντως δεν έδωσες
Α.Β. :τότε, σε ποιούς έδωσα;
Ν.Σ. : ψάξε βρές. πάντως ούτε στον δήμο εδωσες
Α.Β.: περίεργο. τότε που τα έδωσα και γιατί μου λέγανε ευχαριστώ;
Ν.Σ. : ρώτα τους
Α.Β. : θυμήθηκα! στο ταμείο παρακαταθηκών και δανείων τα έδωσα!
Ν.Σ. : ούτε αυτοί τα βρίσκουνε, οπότε, δεν έδωσες
Α.Β. : μα αφού έδωσα σου λέω!
Ν.Σ. : δεν εδωσες, βρέ άνθρωπέ μου! γκέγκε;!
Α.Β. : έδωσα σου λέω
Ν.Σ. : δεν εδωσες χριστιανέ μου!
Α.Β. : έδωσα παναθεμά με, έδωσα!




Ποιός είναι ο κ. Βγενόπουλος... (;)
ή
Τρώμε τα γιαούρτια του, πρέπει να «τρώμε» και τις απόψεις του;(αμα είναι νόστιμες….)

Ο κ. Βγενόπουλος απ οτι καταλαβαίνω είναι ενας άνθρωπος που του αρέσει να εμφανίζεται ως «παιδί του λαού» και γενικώς να εμφανίζεται, διαφορετικά, δόξα το θεό, δουλειές χει και θα μπορούσε να κάθεται να ασχολείτε με δαυτες και με τίποτε άλλο. Και φυσικά ούτε με την οικονομία της χώρας ούτε με την διαφθορά (των πολιτικών), ούτε με βαθυστόχαστες αναλύσεις (καλά τα λέει..).
Διότι, αμα δεν «το πας κάπου», δεν εχεις κανεναν λόγο να παίζεις με την φωτιά και να τα βάζεις με τους πολιτικούς, να τους προσβάλεις, να τους υποτιμάς και να το παίζεις υπεράνω, διότι ναι μεν είμαστε κοντά στην Ιταλία κι όσο να ναι ξέρουμε απο Μπερλουσκονισμό, αλλά αυτά τα πράματα σε πολλές περιπτώσεις γυρνάνε μπούμεράγκ. Και δεν ξεχνω την στάση του Βγενόπουλου όταν είχε πάει σε μια επιτροπή της βουλής, όπου μεταξύ άλλων τους προέτρεψε να ... « τελειώνουμε γιατί εγω εχω και δουλειές δεν είμαι σαν κι εσας να μην με νοιάζει που περνάει η ώρα....»
Κάποιοι βέβαια, μπορεί αντανακλαστικά να σκεφτούν «πες τα χρυσόστομε» (σσ επειδή εχουν «αγανακτήσει απο τους πολιτικούς») πλήν όμως εγω κρατώ επιφυλάξεις απο τέτοιες δηλώσεις διότι μου φαίνεται πολύ περίεργο να βλέπω εναν άνθρωπο να φωνάζει οτι είναι πιο ικανός και πιο έντιμος απο ενα σωρό άλλους άνθρώπους.
Επίσης εχω κι ενα κόμπλεξ. Αμα βλέπω άνθρωπο να λέει με έπαρση οτι «εγω δίνω δουλειά σε τόσους πχ άνθρώπους» κουμπώνομαι. Γιατί ξέρω οτι αμα δεν ήταν αυτός θα ήταν κάποιος άλλος και γιατί δεν είμαστε πια στην εποχή της φάμπρικας (ή μήπως;) να μετράει κανείς το προσωπικό του με τα κεφάλια, θεωρόντας οτι δίνει κάτι παραπάνω απ οτι δίνουν εκείνοι (τον χρόνο τους, την έμπνευσή τους κλπ)
κι οτι δεν «συνεργάζεται» αλλά «δίνει δουλειά» λες και δίνει ελεημοσύνη.
Εμένα αυτά τα πράματα με κάνουν και κουμπώνομαι. Άλλους πάλι τους ενθουσιάζουν και τους φανατίζουν.
Κατά τα άλλα ο κ. Βγενόπουλος μου είναι συμπαθής (ο χαριτωμένος τραπεζίτης..!) φαίνεται δουλευταράς και «μαζεμένος» άνθρωπος (δεν φαίνεται δηλαδή γλετζές)
μοιάζει ψύχραιμος και λογικός (εκτός κι αμα τα πέρνει με τους πολιτικούς και μηνύει τον Τσίπρα!) και για να βγάλουμε κι ενα συμπέρασμα(!) μπορούμε να του συγχωρήσουμε την επιδειξιομανία που εμφανίζει τελευταία (εκτός πια κι αν την εχει δεί ή τον έχουν πείσει οτι μπορεί να γίνει Μπερλουσκόνι, οπότε θα χουμε να βλέπουμε μπόλικους πύρινους κοινωνικούς λόγους το επόμενο διάστημα...)